تعبیر خواب ابن سیرین – خواب طاعون در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین تعبیر خواب طاعون یا دیدن طاعون در خواب یا در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [مرض الطاعون] ابن سیرین در خواب:

و بیماری طاعون در خواب به جنگ یا غم تعبیر می شود. (اگر شخصی در خواب ببیند که طاعون در میان مردم آمده یا شیوع پیدا کرده است، خواب ممکن است بیانگر آن باشد که جنگ خواهد شد و یا اینکه به غم و اندوه مبتلا شود).

و همچنین جنگ در خواب تعبیر بیماری طاعون یا اندوه است. (اگر شخصی در خواب ببیند که گویی مردم در حال جنگ هستند، ممکن است خواب نشان دهنده ظهور طاعون یا بیماری در بین مردم باشد یا نشان دهنده این باشد که او از اندوه رنج می برد.)

غم و اندوه در خواب به آفت یا توبه تعبیر می شود. (اگر شخصی در خواب خود را غمگین ببیند یا در دلش غم و اندوه باشد و غرق شده و مضطرب باشد، خواب ممکن است نمایانگر پیدایش بیماری در میان مردم باشد یا نشان دهنده جنگ باشد. یا این ممکن است نشان دهنده توبه او باشد).

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: طاعون در خواب اگر دیده شود که در شهری سرایت کرده است، خواب بیانگر آن است که در آن شهر عذابی از جانب سلطان خواهد بود، یا ممکن است خواب حکایت از مسافرت عمومی در میان باشد. مردم، یا خواب ممکن است نشان دهنده جریمه ای از طرف سلطان بر مردم آن شهر باشد.

، تعبیر دیدن بیمار طاعون در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب بیماری، تعبیر خواب یا رؤیت بیماری طاعون، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا