تعبیر خواب ابن سیرین – خواب شکم در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – تعبیر خواب و دیدن شکم در خواب.

تفسیر یک چشم انداز [البطن] ابن سیرین در خواب:

وَ الْبَطْنِ مِنْ ظَاهِرٍ وَمِنْ بَاطِنٍ (دَاخِلَ الْبَطْنِ وَخَارِجه) يَكُونُ تَأْوِيلُهُ فِي الْمَنَامِ بِمَالِ الرَّجُلِ وَوَلَدِهِ، أَوْ قرَابَةٍ مِنْ عَشِيرَتِهِ، أَوْ خِزَانَتِهِ (مَكَانَ حِفْظِ مَالِهِ)، وَمَأْوَى عِيَالهُ. و او کوچکترین آنها بود. و بسیاری از آنها او را بزرگتر کردند. پس آنچه بر شکم انسان در خواب می‌گذرد این است که با آنچه بر مال (یا پول او) انجام می‌شود، پیروی می‌شود یا به صورت یک سال با آن مقایسه می‌شود. وَقِيلَ كَذَلِكَ: قِيَاسُ الْأَحْشَاءِ فِي دَاخِلِ الْبَطْنِ كَقِيَاسِ مَتَاعِ الْمَنْزِلِ فِي الْمَنْزِلِ، فَمَا يَجْرِي عَلَى أَحْشَاءِ الْبَطْنِ أَوْ الْجَوْفِ فِي الْمَنَامِ يُمْكِنُ تَأْوِيلُهُ أَوْ مُقَارَنَتهِ بِشَكْل عَامٍّ بِمَا يَجْرِي عَلَى مَتَاع (أَثَاث) الْمَنْزِلِ فِي الْمَنْزِلِ -وَذَلِكَ فِي الْيَقَظَةِ-.

ابن سیرین رحمه الله

و گفته شد: و اما شکم از بیرون و باطن در خواب مبین پول و پدر یا خویشاوندی طایفه است. در خواب، معده ممکن است نشان دهنده انبار شخص و محل محصول او باشد، زیرا غذای او در آن جمع می شود.

اگر در خواب ببیند که شکمش کوچکتر شده است، ممکن است بیانگر کاهش ثروت او باشد.

شاید معده در خواب نشان دهنده خانه یا خانه یک فرد باشد.

چه بسا شکم در خواب بر کشتی دلالت کند، پس هر چه در آن واقع شود در آن باشد – و این برای صاحب کشتی یا در کشتی است -. اگر در خواب ببیند شکمش عیب دارد، بیانگر نقص یا آسیب کشتی اوست.

شاید شکمبه در خواب نشان دهنده دکان یا انبار باشد.

معده در خواب ممکن است دکانی را نشان دهد که نفقه از آن پرداخت می شود، پس پرکردن شکم در خواب نشان دهنده کالای او در مغازه اوست.

پر كردن شكم در خواب ممكن است بيانگر مال دفن شده باشد و از آن گفته مي شود: (گنج ها جگرهاي زمين هستند).

تعبیر دیدن شکم در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب شکم، تعبیر خواب یا رؤیت شکم، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا