تعبیر خواب به نام تامارا

تعبیر خواب به نام تامارا

تعبیر خواب به نام تامارا

بینایی ها امری عادی شمرده می شود و دیدگاه ها در آنها متفاوت است، برخی آن را مایه ناراحتی و برخی دیگر مایه خرسندی می دانند، رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید: (اگر یکی از شما رؤیایی ببیند که آن را دوست دارد، از جانب خداست، خداوند بر آن ستایش می‌شود و با آن سخن می‌گوید، و اگر آنچه را که کراهت دارد ببیند، از شیطان است. پس از آن باشد، سپس از شیطان باشد.[١]

تعبیر دیدن اسم در خواب برگرفته از معنایی است که خود نام دارد.[٢]خوابی که به نام تامارا دیده می شود نشان دهنده تعداد زیادی مبلغ است، ممکن است نشان دهد بر رزق فراوان و خیر عمومی و برکت وسیعی که بیننده خواب به دست می آورد.

معنی اسم تامارا مطابق حالت بیننده

نام تامارا را می توان در خواب بسته به موقعیت بیننده به چند تعبیر و نشانه تعبیر کرد و از این قرار است:

  • هر کس نام تامارا را در خواب ببیند، نشان دهنده خیر فراوان و فراوانی است که بیننده خواب به دست می آورد و خداوند داناتر است.
  • هر کس در خواب ببیند که نام همسرش تمره است، نشانگر خیر فراوان و فراوانی است که همسرش بینا به دست می آورد و خدا داناتر است.
  • هر کس نام تامارا را در خواب ببیند ممکن است نشان دهنده این باشد که خواب بیننده ممکن است در حال انفاق و همکاری با مردم باشد و همیشه به اطرافیان خود کمک می کند و خدا داناتر است.
  • معنی نام تامارا در فرهنگ لغت

    نام مذکر تامر در لغت نامه لسان العرب به معنی مرد خرما آمده است، اما اسم تاماره به معنای واقعی کلمه در لغت نامه و لغت نامه یافت نشده است و می توان آن را با تاء بند نوشت. تامارا) یا با هزار (تامارا) به معنای درخت خرما، همچنین ذکر شد که ریشه سامی دارد و تنها به یک زبان مشخص نشده است، یعنی منشأ ندارد، زیرا ریشه آن کلمه پاس است.[٣]

    حکم نامگذاری تامارا

    نام تامارا جایز شمرده می شود. زیرا قاعده کلی در اسماء این است که اگر معانی قبیح نداشته باشند و معانی آنها خوب باشد و در ادیان دیگر ویژگی خاصی نداشته باشد نام بردن با آنها جایز است.هر گونه ویژگی در ادیان دیگر جایز است نامیده شود.

    بازبینی کننده

    1. ↑ روایت بخاری، در صحیح البخاری، از ابوسعید خدری، صفحه یا شماره: 6985، صحیح.
    2. ↑ محمد عزت، عجایب تفسیر از قرآن و سنت، صفحه ۲۰.
    3. ↑ ابن منظور، لسان العرب، ص 193. اقتباس.

    نوشته های مشابه

    دکمه بازگشت به بالا