دیدن پیامبران در خواب

تعبیر دیدن انبیا در خواب بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و صلوات و درود بر سرور همه مظلومان.

این را فقط ناسپاسان، کینه‌وران، جاهلان یا متکبران انکار می‌کنند و شناخت آنها از ارزش آنها کم نمی‌کند، صلوات الله علیه و آله و سلم، و حضورشان در خواب نشانه‌های زیادی دارد.

آنان بر حسب موقعیتی که در آن حضور دارند یا مبلّغ هستند یا هشداردهنده و آنچه را که از ابن دقاق مقری در نسخه خطی خود الحکم و الغایات در بیان خواب آمده است در اینجا می آوریم. .

و بدانيد كه با ديدن پيامبران صلي الله عليه و آله و سلم به صفاتي كه شايسته آنهاست، اقتدا به نماز، يا پيروي از آنان در راه، و اينكه بيننده را با غذاي دارويي مي خورند، يا به او چيزي خوشبو و گوارا مي نوشند. یا به او علم بیاموز، یا به او مژده بده.

بالعکس، اگر در پیروی از آنها تا پیشرفت امامشان با آنها مخالفت کند، یا آنها را به تنگ ترین راه ها راهنمایی کند، یا آنها را مسخره کند، یا سنگسار کند، یا با آنها موافق نباشد، نشان دهنده بدعت و گمراهی است و ممکن است. توسط متولیان امر محکوم شد.

بر پادشاهان دلالت می کنند زیرا آنها پادشاهان دنیا و آخرت هستند

و به علما به خاطر معرفت به خداوند متعال و تقرب به او اشاره می کنند و به آنچه تشریع کرده اند از حیث نماز و زکات و توحید و عبادت خداوند متعال و متولیان امور از قبیل حاکمان و واعظان اشاره می کنند. ، ائمه، اسیران و مؤذنان چون دعوت کننده به سوی خداوند متعال هستند.

و هر پیامبری را که انسان در حال خوب دید، دلیل بر حسن اقتدای قومش از او یا تجدید امر صالحی بود که از جانب آنان ظاهر می شود.

و هر کس در خواب ببیند که پیامبر یا فرستاده یا دعوت کننده به سوی خدای متعال شده است و مردم او را اجابت می کنند و دعوت او را می پذیرند، بهره ی والایی به او می رسد یا به مصیبتی که بر پیامبران رسیده است مبتلا می شود. آنها را

و رؤیت انبیا به دلیل تقرب به خداوند متعال و شرافت و عظمت مقامشان مانند دیدن ملائکه و اماکن مقدس است.

و هر كه يكى از پيامبران را بكشد، دلالت بر پيمان شكنى يا قطع دست و كفر به فضل خداى تعالى دارد و خداوند تبارك و تعالى دانا و جليل است.

نظرات راه بسیار خوبی برای ارتباط و تعامل با افرادی است که در مورد موضوعات مشابه رویاهایی دارند. شما می توانید افکار و رویاهای خود را با ما در میان بگذارید. صفحات شبکه های اجتماعی برای تعبیر خواب شما

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا