تعبیر خواب ابن سیرین – دیدن بریدگی بینی در خواب

تعبیر خواب ابن سیرین – تعبیر خواب و رویا کسی که در خواب دید که بینی ندارد (یا بینی او بریده شده است).

تفسیر یک چشم انداز [من رأى وكأنه لا أنف له] ابن سیرین در خواب:

اگر در خواب ببیند که بینی ندارد، ممکن است نشان دهنده این باشد که او با رحم ارتباط ندارد. (یعنی این ممکن است برای بیننده خواب نشانه ای باشد که او باید پیوندهای خویشاوندی خود را حفظ کند).

همچنین گفته شده است: اگر در خواب ببیند که بینی او را بریده اند – یعنی بینی او را بریده اند – شاید خواب دلالت بر این دارد که آن شخص با او سخنی می گوید که به زور بینی او را می زند. یعنی تحقیر و توهین به او با کلماتی که با او صحبت می کند -.

همچنین گفته شد: خوابی که در آن بینی بریده شود، در اصل خواب ناخوشایندی است. (اگر در خواب ببیند که بینی او بریده شده است، تعبیر آن قابل قبول نیست).

همچنین گفته شد: اگر ببیند که متأهل است و زنش حامله است – یعنی زنش حامله است – اگر در خواب ببیند که بینی او بریده است – یعنی بینی او بریده شده است. خواب ممکن است بیانگر این باشد که مجدوع – یعنی شوهر – در زنش مجروح شده است.

همچنین گفته شد: بریدن بینی در خواب ممکن است نشانه ضرر و زیان باشد. و گفته شد: بریدن بینی در خواب، نشانه عدم حیا باشد، چنان که صورت اگر بینی از آن نمایان باشد، زشت است. (اگر شخصی در خواب ببیند که بینی او بریده شده است، ممکن است نشان دهنده این باشد که او در حال ضرر است یا ممکن است نشان دهنده کم رویی او باشد).

و گفته شد: اگر تاجری در خواب ببیند که بینی او بریده شده است، خوابش بیانگر زیان در تجارت است.

ابن سیرین رحمه الله

تعبیر خواب بدون بینی در خواب (در خواب ابن سیرین)، تعبیر خواب بینی، تعبیر خواب یا رؤیت بریدن بینی، تعبیر خواب ابن سیرین.

برای بازگشت به تعبیر خواب ابن سیرین به ترتیب حروف الفبا اینجا را کلیک کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا